En dag av pyssel.

Idag åkte jag och Dennis till Stinsen i Sollentuna. När jag fyllde år så fick jag 500 kronor av honom att spendera på Panduro! Aaah, I love Panduro :). Jag köpte garn till ett par kanintofflor och ett par vantar, Fimo-lera och en kavel till det. Och sen har jag köpt lite grejer till smycken.

Det här har jag pysslat ihop idag:

Ett halsband men världens finaste bokstav.

Ett armband med cupcakes på. Vilket påminner mig att jag måste testa det nya cupcakecafét på S:t Eriksplan :)!

Hemmagjorda knappar me like :)!

Detta är vad jag har gjot idag, imorrn ska jag fixa de där tofflorna. Sen börjar skolan! Undrar om man komme få nått pyssel gjort då? Eller frågan kanske snarare är om man kommer få nått skolarbete gjort... Det är ju ändå sista terminen och allt det jobbiga är gjort. Då kanske man kan få slappa liiiite??

Kommentarer
Postat av: Din Bror!

MeH! Måste jag tänka på allt eller?! Nä! Jag har intetagit bort den... du börgar få en stigmatism eller något... gammeltacka! Jaja vi får väl åka och köpa garn någon dag då, det har ju ramlat in lite pengar. Nytt Muffinscafé vad är det jag hör? Det måste utforskas, vad heter det?

2010-08-29 @ 02:00:53
URL: http://spoing.blogg.se/
Postat av: Din Bror!

Yes that would be nice! Jag ringer dig på måndag då, när slutar du?

2010-08-29 @ 02:07:23
URL: http://spoing.blogg.se/
Postat av: ida isaksdotter

ooh, jag bakade cupcakes igår. crazy carrot cupcakes med ätbart glitter och allt. sjukt fint.

jag känner att den här terminen kommer bli katastrofalt kaosartad och jag tror att mitt snusuppehåll kommer att leda till än fler projekt och än mindre skolarbete. vi borde fika efter skolan någon dag i veckan tycker jag. <3

2010-08-29 @ 09:18:05
URL: http://isaksdotter.blogg.se/
Postat av: Fru Silver

Åh, så tjusigt! :) Du är så påhittig!

2010-08-30 @ 09:47:32
URL: http://frusilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0