Klar!


Tröjan är äntligen klar! Det tog lite tid, men nu när Dennis börjat jobba igen så är det lättare att koncentrera sig på stickningen. Plus att det hjälper att titta på Scrubs samtidigt :). Den blev lite större än väntat, det kan ju i och för sig vara skönt så man kan ha på sig något under när det börjar bli kallt på hösten. Tröjan är stickad o akrylgarn, jag skulle vilja prova att använda ull eller bomull för att se om maskorna blir fastare. Jag har en känsla av att tröjan skulle bli mysigare om man använder naturgarn. Men men, har man ont om pengar så får man ta vad som bjuds :). Jag har fått två beställningar på likadana tröjor. Så då kanske jag kan fråga om de vill ha dem i ull eller bomull, då kan jag ju testa :)!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud va fin. Jag har alltid velat ha en sådan tröja sedan jag var liten från när jag såg på Pippi. Jag vill ha!! :)

2010-08-12 @ 18:10:10
URL: http://johannapanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0