Blingelibling



Igår när Dennis var på julfest passade jag på och pyssla lite framför Scrubs. Det här är två små hårspännen. Själva spännet kan man köpa på Panduro, det är fem spännen i ett paket och det kostar 34 kr om jag inte minns fel. Det första spännet är gjort av scrapbookingblommor av tyg och sen har jag limmat fast "kristaller". Det andra spännet är gjort av ljusrosa knappar och "kristaller". Allt är fast limmat med hjälp av limpistol.


Lera är alltid roligt att leka med. Detta är Fimolera och finns att köpa på Panduro. Jag har för mig att varkj paket kosta omkring 25 kr, vilket inte är så billigt eftersom det inte riktigt räcker med en färg. Här har jag iallafall gjort lite julberlocker, hyfsat fina tycker jag!

Chipp chipp

Kommentarer
Postat av: Fru Silver

Oh! Så söta! :) Du är så duktig!

2010-12-06 @ 23:25:19
URL: http://frusilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0