Gott nytt år!



Idag är det Nyårsafton. Vi ska ha några gäster över på middag. Eftersom det är nyårsafton så tänkte jag att det skulle vara roligt att duka lite extra fint på bordet dagen till ära. Därför har jag gjort servetthållare utav toarullar. Sen är de målade i akrylfärg och lack. Jag testade att pudra på lite glitter, det blev snyggt men det var svårt att få det jämt runt hela, men men. Till slut klistrade jag på en snöflinga på varje. Det är roligt att använda vanliga saker som man har hemma. Toarullar slänger man ju annars. Tänker man efter så kan man nog använda dem till väldigt mycket. Återanvändning är ju bra för miljön!

Ta det lugnt ikväll och god fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0