Bra förvaring




Jag hittade en sida på nätet som heter Origami-club, där visade de hur man vek ett pappersfodral för tandpetare. Men jag använder inte tandpetare så ofta, så tänkte så det knakade på vad jag kunde ha dem till, eftersom jag tyckte att de va så lätta att göra. Sen kom jag på att jag har så många nålar som jag inte har bra förvaring till. Det blev alltså  ett nålfodral. Jag har använt scrappbookingpapper som är 15x15 cm, för att de är mycket hårdare än origamipapper och då kan inte nålarna gå igenom pappret så lätt. Om det är någon som är intresserad av att köpa origamipapper så finns den på Muji som ligger på Åhléns pappersavdelning. Jag tror att ett paket kostade 50 kr och då fick man många papper i olika färger.

Det är roligt att hålla på med papper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0