I'm in heaven!


Idag har jag och Emma varit på Syfestival på Stockholmsmässan i Älvsjö. Det har varit otroligt kul och inspirerande. Detta är vad jag kom hem med därifrån. Två nystan med raggsocksgarn, tre nystan med lite tjockare beiget(?) garn som ska bli en tubhalsduk bland annat, en slända, 200 g ull lila och grönt, strumpstickor och dubbelsidig virknål från Knitpro :) och broderigarn.

Detta är jag mest nöjd med:

Sländan och ullen! Det ska bli så himmla kul och prova att spinna eget garn :)!


Och Knitprogrejerna! Dem har jag gått och suktat efter länge. Visserligen så vill jag ha allt som de har att erbjuda, men det blir lite dyrt. Många bäckar små, tillslut kan jag kanske få ihop en liten samling.

Nu ska jag snart åka och tända ljus vid min väns grav, sen ska jag hem till Emma och äta middag och sticka sockar :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0